Sunday, December 30, 2012

Brave Heart.

"She was courageous in fighting for her life for so long against the odds but the trauma to her body was too severe for her to overcome," Kelvin Loh, chief executive officer of the Mount Elizabeth Hospital in Singapore said in a statement announcing her death from multiple organ failure.
 _______________________


Aku tak sekuat kau. Even kita sebaya. Aku yakin, aku akan tergamam kalau ia betul-betul jadi kat diri sendiri. 6 orang? Seorang pun belum tentu aku dapat melepaskan diri. Seorang pun belum tentu aku selamat. Hmm. You’re the brave one young lady. You have fought till end. end of your life. Thats alot of courage you to have. May you rest in peace. I cried. Yes I am. Sedihnya baca every article bout you. Some people are just born with an animal’s brain. They just don’t know what else to do in their’s life.



'Ya Allah, berikan peringatan buat yang ada. Beri amaran buat yang merancang. Selamatkan yang tidak bersalah, hukum bagi yang buat, sedarkan mana yang terlibat. Demi kesejahteraan saudara-saudara yang lain. Demi masa depan yang lebih cerah.'

'Ya Allah, kau buka kan mata kaum Adam yang lain. Beri mereka keberanian untuk menjaga. Beri mereka kebijaksanaan untuk berfikir. Supaya mana yang tersentuh, akan lebih memahami. Kerana ini bukan lain mainan, ini bukan lagi cerita. Kejadian yang benar-benar berlaku. Bukan seperti mana manusia yang Engkau ciptakan, Ya Allah. Ini lain. Mohon dari aku, mohon dari semua, agar kaum hawa yang lain terlindung. Amin.'



All article dari Google. Harap maklum.

No comments:

Post a Comment